пʼятниця, 31 липня 2015 р.

Листівка з подякою

Привіт. Хотіла я зробити листівки для своєї родини зі США і ніяк не могла підібрати тематику...А тут випадково побачила завдання від Lesia Zgharda і натхнення таки прийшло)).
А ще я на днях обзавелась новинками від Фабрики Декору тому захотіла попробувати все і зразу)) Ось що в мене получилось...




А на цій знимці гарно видно мій фон, який допомогли зробити ці гарнюні метелички від Лесі Згарди.І звичайно велика подяка Матінці-Природі за незрівнянний матеріал для творчості.



З цією листівкою я беру участь у наступних завданнях:
Завдання від Lesia Zgharda “Тема-асоціація Ліс”

Завдання від Дніпропетровського клубу № 95 - "Травушка-муравушка"

1 коментар:

  1. Рады, что вы вдохновились нашим заданием! Спасибо от Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити