середу, 4 листопада 2015 р.

Морський міні альбом "Дівчатка на морі"

Привіііііт!! Більшість майстрів творять на осінню тематику чи вже набирають оборотів до новорічних свят, а я закінчила працювати над своїм морським альбомом, Цей альбомчик я зробила для себе, хочу помістити туди фото нашого з донечкою тижневого літнього відпочинку. Альбом невеличкий, на п'ять розворотів та буде вміщати в себе всього 19 фото)))


В цьому альбомі я вперше побешкетувала білим спреєм та бризгами))) чесно мені сподобалось отак "бризгати", тут ти вже не можеш контролювати куди яка капля впаде, але результат все одно супер!!! Альбом всередині....розворот за розворотом.






Вид зверху)



Та деякі детальки...




Тепер з легкістю і я можу починати приготування до свят!! Всім папа...





Немає коментарів:

Дописати коментар